ulbewerkweek.reismee.nl

Terschelling dag 2

Dinsdag 5 juli 2022. Na een relatief rustige nacht stonden wij om 7:30 uur weer naast ons bed! Van 8 tot 9 was er een mogelijkheid om in de gemeenschappelijke ruimte, met elkaar te ontbijten. Het ontbijt was top, voor ieder wat wils, geen nee te koop! Na het ontbijt, verzamelen om 9:15 uur, voor vertrek naar het strand. Daar werd de groep in tweeën gesplitst om met de volgende activiteiten te starten in een wissel programma: Brandingkajakken en een pijl en boog spel! 12:15 uur weer terug om op te frissen om daarna, om kwart voor één, weer te verzamelen voor vertrek naar de Toekomst! Een zeilschip die ons, door het woeste groen-blauwe water, glinsterend in de zon, naar de zeehondjes bracht! Het werd een prachtige zeiltocht, met schitterende vergezichten, stevige wind en een woeste zee, tussen de eilanden Vlieland en Terschelling door! Tussentijds nog even de Noordzee “ gekust” om daarna weer terug te keren naar de haven! Hierna was het tijd om even iets voor jezelf te doen! Om 18.00 verzamelen voor een gezamenlijk diner in de gemeenschapsruimte! Het eten was voortreffelijk, voor ieder wat wils, geen nee te koop! In de avond, rond 20.00 uur, waren er nog verschillende activiteiten: Mountainbiken, spelletjes, lekker chillen bij de houtkachel, volleybal enz. Om 23.01 ieder weer naar zijn/haar eigen kamer om daarna, 0.01 de stayokay in een diepe nachtrust te dompelen! Voor iedereen weer een dag met vele indrukken, om nooit te vergeten!

R. Terpstra-Winkel

Wat een leuke activiteiten. Leuke tijd om mooie herinneringen te maken!