ulbewerkweek.reismee.nl

Leusden dag 3

Vandaag konden we wat rustiger ontbijten. Dat kwam goed uit, want Rosalie en Marjolein vierden hun verjaardag en daar konden we dus even bij stilstaan. We bleven op de ochtend op de camping. Hier zijn we een arrow battle gedaan en zijn we aan het lasergamen geweest in het bos. Daarna was het tijd om te lunchen.

Om 13:15 uur zijn we vertrokken naar Utrecht. Daar hebben we gesupt en in kano's gevaren in de grachten van Utrecht. Dit was een ronde van ongeveer 60 tot 90 minuten, afhankelijk van de eigen snelheid. De grachten waren vanaf het water erg mooi. Er vielen best wel veel mensen die van de sup afgevallen waren.

Na het suppen hadden we nog wat vrije tijd om of de stad nog even in te gaan of lekker te zonnen op het grasveld.

Eenmaal terug hebben we heerlijke macaroni gegeten. In de avond hadden we de beschikking over de kampschuur en hebben we er nog een gezellige dans en zingavond van gemaakt.

We gaan nu iets eerder slapen, omdat we morgen naar Walibi gaan en we daar niet brak willen zijn.

Dit was de laatste avond. We hebben het erg naar ons zin gehad. Jammer dat de tijd zo snel ging.

Gretha

Dat was weer een leuke dag in Utrecht. Véél plezier in het park Walibi donderdag.