ulbewerkweek.reismee.nl

Dag 1 op terschelling

Maandag om 09.30 uur verzamelde we met zijn allen in Harlingen om een mooie week te beginnen. Alle leerlingen en docenten waren mooi op tijd aanwezig en zo konden we om 10.00 uur vertrekken met de boot richting Terschelling. (dat was vorig jaar wel anders met die vissersboten in de haven)

Bij aankomst op Terschelling konden we direct de fietsen ophalen en richting het hostel. In het hostel aangekomen was er tijd om de kamers te verkennen, de spullen uit te pakken en klaar te maken voor de eerste activiteit. Deze eerste activiteit was paintballen. Tijdens het paintballen waren veel mooie momenten. Helaas ook wat minder fijne teamgenoten die elkaar afschoten maar het mooiste was toch wel wanneer meneer Houtsma iemand raakte en het hele eiland hiervan mee kon genieten.

Na het zweten in het paintbalveld was het tijd voor wat verkoeling. Hiervoor stapten we op de fiets naar het strand toe. Op het strand was ruimte voor een lekkere duik in de zee of iets lekkers op het terras. Na deze verkoeling stapten we met de hele groep weer op de fiets naar het hostel voor een lekker diner met kipschnitzels.

In de avond was er ruimte voor een spelletje en voor gezelligheid met elkaar en andere gasten. De nacht was op sommige plekken van het hostel erg rustig maar op andere plekken was er rumoer tot diep in de nacht. We hopen maar dat iedereen genoeg uitgerust is voor deze volgende dag!