ulbewerkweek.reismee.nl

Survival Ardennen dag 2!

En toen waren we alweer bij dag 2! Het was een vrij rustig nachtje, sommige hebben heerlijk geslapen. Anderen totaal niet. Want het is toch best koud in de nacht hier. Gelukkig hadden we het alweer snel warm en konden we lekker ontbijten. Daarna een lunchpakketje maken en hup de activiteiten doen.

De ene groep begon met het boogschieten. We kregen hele duidelijke instructies en daarna konden we aan de slag. Het was een echte competitie en iedereen deed super doen mee! De andere groep ging een meerkamp doen. Het was vooral samenwerken door een parcours te lopen op kratjes maar ook touwtrekken. Het werd steeds warmer dus aan het einde vonden we het allemaal wel best. Terug naar de tenten, broodje eten en het water in.

Na een pauze gingen we weer een groepsactiviteit doen. Op het programma stond kanoën maar het water is te laag dus dat kon niet doorgaan. Maar ik denk dat het alternatief eigenlijk veel leuker was. Want we gingen een vlot maken en daarmee door de rivier. Wat was iedereen super fanatiek! Echt een geslaagde activiteit.

Na het eten is (bijna) iedereen nog een wandeling gaan maken en had je een mooi uitzicht over de camping. Het was wel een beste klim..

Meneer Terpstra had een kampvuur gemaakt en daar konden we de avond nog gezellig met elkaar afsluiten!

Tot morgen!