ulbewerkweek.reismee.nl

Dag 4 op Terschelling

Om precies middernacht werd er voor mevrouw Prins (heel zachtjes) gezongen want zij was jarig! Na een heerlijke rustige nacht kon iedereen aanschuiven voor het ontbijt waar een hele feestelijke tafel met slingers, ballonen en feesthoedjes was klaargezet voor de jarige.

Na het ontbijt vertrok iedereen naar de kamers om de tassen in te pakken en alles weer op orde te brengen. Er werd uitstekend gepoetst en opgeruimd door de leerlingen want de kamers waren om door een ringetje te halen!

Nadat de kamersleutels ingeleverd waren en de kamers nog even gecontroleerd waren mocht iedereen op eigen gelegenheid nog even Terschelling verkennen. Sommigen kozen ervoor om lekker op het terras te gaan zitten terwijl anderen nog even lekker gingen fietsen.

Al met al een heerlijk rustige middag waarbij we nog even konden genieten van de laatste zonnestralen (en bitterballen) voordat we allemaal met rood gekleurde wangetjes weer met de boot naar huis mochten.

Terschelling, je was fantastisch. Tot volgend jaar!